10 Eylül 2013 Salı

Kürk Mantolu Madonna / Saçları Saman Sarısı Kirpikleri Mavi (One Shot Tanıtım)

Hikayeye girişmeden önce size birkaç uyarım ve karakterleri daha net kafanızda oturtmak adına birkaç kelamım olacak. İlk olarak, hikaye A4 kağıdında 12 sayfa tutuyor. Bu sebeple burada ne kadar tutar bilemiyciğim sevgili okur. Uzun olacak lafın kısası. Eşcinsellik kavramına da yer verdim nitekim. Fakat smutt betimlemeler yapmadım. Bu hikayeyi yazarken temel esin kaynağım Wong Kar Wai'nin 60'larda geçen filmleri oldu. Ana karakterim ChungKing Express'te Faye Wong'un karakterinin sarışın hali dış görünüş bakımından. İçleri de pek bir benziyor zaten... Nitekim saçını uzatan ana karakterim 2. fotoğraftaki gibi olacak.



Erkek karakterlerimin adı Yongguk ve Min Soo. Soyadları Bang olduğundan ikisinin de hikayenin bir diğer adı BANG&BANG. (Kelime oyunları bunlar hep...) Evet yanılmadınız, karakterlerim Teen Top ve B.A.P'nin liderlerinden başkası değil. Elimde olmadan çok yakıştırıyorum onları. :") Fakat karakterlerin görünüş işini Andy Lau (Min Soo) ve Leslie Cheung'a (Yongguk) bıraktım. Bir nevi WKW fanfic'i yazdım kıssadan hisse.

Min Soo

Yongguk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder