9 Eylül 2013 Pazartesi

Deneme Birkiüç!

Öhöm öhöm... Sevgili ve saygıdeğer okuyucu, ben (Küçük Filozof), Shirushi ve Paul hanımkişiler olarak bir hikaye/fanfic blogu açmaya karar verdik. Ve işte karşınızdayız!

Ben, Nehir ya da kısaca Filozof, burada smutt içerikli şeyler yazabilirim. Bilmiyorum. :") Hazırlıklı olun bir diğer deyişle. Romantik olur, senaryo tadında olur bilemiyorum. Benden bu kadar yani. :D Mikrofonu, Shiru'ya veriyorum. :")

Ben de Shirushi. Adım Öykü ama nedense Shirushi denmesi daha çok hoşuma gidiyor. Ben smutun dibine vurmayı planlıyorum. :D Benden smut dışında pek bir şey beklemeyin çünkü yazarsam ben bile şaşırırım kendime. :D Blogun sapık yazarı da diyebilirsiniz bana. :') Benden de bu kadar. Sözü Paul'a bırakıyorum. :')

Ben Paul. Her şeyi yazabilirim, hiç belli olmaz. Ama ünlüleri kullanmayı düşünmüyorum. Bunun neresi fanfic derseniz işte Japonlar olur Koreliler olur, geçinir gideriz. :D Bu arada "kumonoue no sekai" "bulutların üzerindeki dünya" demek. İyisi mi siz de bizimle birlikte o dünyaya gelin...

1 yorum:

  1. Hayırlı olsun blogunuz! :D Her hikayeye bakıp ilgimi çekenleri mutlaka takip ederim. (Daha doğrusu Japoncuklarla ilgili olanları. Korelileri falan bilmiyorum çünkü. >.<)

    İlham pericikleriniz bol olsun umarım. ^^ Bana da bir ara uğrasa o pericikelr fena olmayacak he. u_u

    YanıtlaSil